Device as a Service

In Life

#

De In Life-fase van DAAS omvat alle diensten tussen het moment dat de eindgebruiker het device ontvangt en het moment dat de eindgebruiker het device weer inlevert. Hier zitten desk-to-desk-support, proactieve monitoring van devices en geavanceerde swap services bij inbegrepen.

Monitoring, security, support

Met Device as a Service geef je de complete levenscyclus van je device uit handen en wordt er support geleverd aan de eindgebruiker. Zo verzorgen we voorafgaand aan het leveren van de nieuwe devices de installatie van het besturingssysteem, de applicaties, drivers én settings. Zo werken jouw werknemers altijd met de laatste software en verhoog jij de veiligheid van alle bedrijfsgegevens. 

Met DAAS verlicht je de werkdruk van je IT'ers door hardware support en IT services uit te besteden. Devices worden gebruiksklaar geleverd en proactief gemonitord om de levensduur en incidenten te voorspellen. Hierdoor kan jouw IT afdeling zich focussen op hun kernactiviteiten.

Is er iets aan de hand met het device van een werknemer? Dan bieden wij support! Lees hieronder meer over onze swap services.

Alles over Product Lifecycle Management:

Lees meer

Swap (IT)

Is het duurzaam om niet defecte devices proactief te vervangen? Ja! Want verouderde apparaten worden centraal ingeleverd én gerecycled. Devices die nog bruikbaar zijn gaan terug naar de beschikbare voorraad. Zo bespaar je niet alleen tijd en geld, maar verhoog je ook de duurzaamheid van jouw productieprocessen.

Bekijk onze infographic DAAS

Swap (HR)

Met DAAS bied je jouw nieuwe collega’s altijd de nieuwste devices, die om de drie jaar worden vervangen. Ook kunnen je werknemers snel verder werken in het geval van een incident, dankzij de swapservice waarbij een device direct vervangen wordt. Hierdoor kunnen je medewerkers binnen no-time weer aan de slag!

Download het DAAS e-book
#

Meer weten?

Neem contact op met Niels Pauel, Teamleider Outside Sales.