Wij houden MPS graag Easy

Managed Print Services hoeft niet ingewikkeld te zijn. Daarom introduceren wij:
EasyDocs, het B2B All-in-One concept rondom het digitaliseren, beheren en afdrukken van documenten.

Te vaak loop je als KMO bij het afsluiten van een MPS contract tegen bizarre en onwerkelijke voorwaarden aan vanuit de markt. Denk hierbij aan volumeverplichtingen die je nooit kunt waarmaken of te dure print- & scanapparatuur die totaal niet bij je organisatie past. Ook wij houden niet van schimmige, onduidelijke contracten waar je als organisatie onlosmakelijk aan verbonden bent voor een aantal jaren. De jarenlange expertise op het gebied van MPS heeft ertoe geleid dat ARP daarom met trots haar nieuwe Print-As-A-Service propositie EasyDocs kan introduceren!

Met de EasyDocs calculator bereken je gemakkelijk en overzichtelijk de te verwachten printkosten voor je organisatie, waarbij je de keuze hebt tussen Lease of Koop

Voor wie is het?

IT’ers die een eerlijk advies het belangrijkst vinden

Contractmanagers die geen volume-verplichtingen meer willen

KMO’s die flexibele en schaalbare IT-overeenkomsten willen

Organisaties die circulaire IT hoog in het vaandel hebben staan

Hoe werkt het?

1. Start de calculator

De EasyDocs calculator is vrij te gebruiken. Gedurende de calculatie kunnen wij je een inzicht geven over de te verwachten kosten (in de vorm van koop of lease).

2. Vul je verbruiksgegevens in

Laat je gegevens achter zodat wij het advies en voorstel verder kunnen afronden. Ook kunnen wij (naar wens) hiermee beter met je in contact treden als er op- en/of aanmerkingen zijn.

3. Ontvang je voorstel

Wij sturen binnen 2 werkdagen je volledig uitgewerkte EasyDocs voorstel.

Met de EasyDocs calculator bereken je gemakkelijk en vrijblijvend een kostenplaatje voor het inrichten van je printerpark. Je kunt zoveel mogelijk verschillende apparaten toevoegen als je wilt, of bereken gerust meerdere voorstellen om zo beter te kunnen vergelijken. In de calculator is ook een korte uitleg inbegrepen bij de diverse keuzeopties. Mocht je twijfelen over een van de opties, of wil je graag sparren met een van de EasyDocs specialisten, neem dan gerust contact met ons op of laat je terugbellen!

EasyDocs is verkrijgbaar in twee smaken:

De standalone Print-as-a-Service oplossing waarbij je de hardware leaset van ARP. Je betaalt daarnaast maandelijks op basis van het werkelijke verbruik, waarbij service en overige bijkomende kosten zijn inbegrepen. Alleen de installatie van de apparatuur op locatie zal apart worden gefactureerd.

Na afloop van de leaseperiode krijg je de keuze om de apparatuur over te kopen van of te retourneren aan ARP.

Schaf de hardware eenmalig aan, de apparatuur is dan eigendom van jouw organisatie. Je betaalt maandelijks alleen op basis van het werkelijke gebruik, waarbij service en overige bijkomende kosten zijn inbegrepen. Alleen de installatie van de apparatuur op locatie zal apart worden gefactureerd.

Wat zijn de voordelen van EasyDocs?

  • alles op één maandfactuur
  • één totaalovereenkomst voor je volledige printerpark
  • hardware, supplies en diensten inbegrepen
  • géén volumeverplichting
  • géén stilzwijgende contractverlening
  • kosteloos opzegbaar
  • zelf bepalen of je apparatuur koopt of leaset
  • je huidige printers meenemen in de overeenkomst

Wij geven je een passend advies over
de juiste printers voor jouw organisatie!

Sluit Menu